GolasUżytkownik/Klubowicz

Skąd: Inowrocław
Status konta: Nieopłacone
GG:
Rejestracja: 06.11.2007 15:59
Ostatnio online: 09.04.2017 08:21

Posiadane auto

Marka: Peugeot
Model: 306 XR S16
Kolor: Zielony
Rok produkcji: 1994
Pojemność: 2000 cm³
Moc: 149 KM
Moment: 180 NM

Wprowadzone modyfikacje

Nadwozie: Bez zbędnego przepychu:] Wygładzone co trzeba: - zderzak przód + rurki z nierdzewki - zderzak tył - klapa + lotka Dach na czarno , progi XSI , ciemne halogeny
Silnik: Po SWAP'ie :Było WTRYSK TU5JP 90CV(1.6) jest 2.0i S16 XU10J4 - 149KM/179,9Nm Plany: ogromne^^
Układ wydech.: Cały układ SWAP'owany od S16 Plany: cały ukl. z nierdzewki + jakies "RUMBLE" na koncu ;]
Zawieszenie: Wymiana jak i regeneracja belki wykonana.... Belka z Combi HDI,poprzednia szrot... Tarcze przod: tarcze + klocki TRW Tarcze tył: Tarcze TRW+klocki REMSA Zawias przód/tył : GT Cupline +H&R (kpl. od DT) / "ząbek" w dół, żółte KONI(chyba;p)
Opis zewnętrzny: Kolka OZ CANOVA BLACK 16" Setup zimowy OURAGAN'y 15" Detal "francuski"- klapka wlewu paliwa
Wnętrze: Ogolnie standard poza włozona półskóra z boczkami "LIŚĆ" z PH II jak i 3-ramienna kierwnica, założona elektryka szyby,central,lusterka
Audio: Pioneer DEH 6900IB Głosniki przóód Pioneer 165mm NAVI: Lark 50.4 (bedzie zabudowa)
Plany: Silnik: Podwyższenie osiągów, marzy się T ale czas pokaże Zawieszenie: Nie wiem kiedy ale przydałby sie "gwint" NA sezon 13/14 planowane 17" CHALLENGLER'y Audio: Zabudowa bagaznika Głosniki przod: MDS'y +syczki + zwrotnica Wzm przód: Audiosystem ADS1002 Sub tył : Lanzar HRWDC12 Wzm tył: w poszukiwaniu LCD 7" LUB 10" i odtwarzacz DVD
Inne: Pasja... Pasja... i jeszcze raz Pasja... To co robie robie dla siebie... a Klub... wspaniali ludzie wspaniale zycie... Auto Sprzedane w Klubie pozostaje są zakusy na GTI-6 :]
Felgi: 16 cali
Opony przód: 205 mm / 45
Opony tył: 205 mm / 45

Galeria zdjęć

Komentarze


Golas

09.04.2011 11:45

As'ie... zadnych nowych ladnych nie mam.. bo sie nie da zrobic ladnych... ew dodalem takie by widac bylo ze sie cos dzieje :p Pozdrawiam wszytskich ja i moj brzydki LEW^^

Asior

08.04.2011 21:32

Wstaw jakieś nowe foty byku

Czerwinho_89

31.03.2011 19:54

Osobiscie mi sie Mundek nie podoba... gdyz jest jak to sie mowi jest zbyt duzy przerost tresci nad materialem :P Nie lubie takich otapetowanych aut... Fakt moj troche ma tez ale usprawiedliwienie mam bo to nie ja go robilem :P Zdjecie wrzucilem tak poprostu zebyscie widzieli ze moj Pug na tle tego Mundka nie jest taki zly :P Wole zdecydwanie mojego Pyzia A Golf zostanie bardziej w serii tylko lekkie mody.Jakies progi,alufelgi,moze jakis skromny body kit ale ogolnie duzo nie bede przy nim robil.Raz- portfel - jak u kazdego z nas ma swoje dno :P Dwa - mam teraz duzo wydatkow na rzecz 306tki... Jeszcze wiele przede mna,chce go troche bardziej stonowac,zeby se tak nie rzucal w oczy. Trzy - zrobie go bardziej po ''Polsku'' ,czyli tylko lekko uwydatnie jego walory

Asior

29.03.2011 00:02

Widzę, że przygotowania do majówki ruszyły pełną parą Trzymam kciuki

MAREK

26.03.2011 18:46

Aaaa dziękuję. Tylko szkoda że nie jest niżej :/

nunckiewicz

26.03.2011 13:54

felgi byly 17 cali ale nacieszylem siejazda na 4 tylko 2 dni i dziura zalatwila sprawe:/ dlatego zalozylem 15. pomyslimy co z nim bedzie

Czerwinho_89

25.03.2011 22:08

Nie ma za co W Pugu troche jeszcze planuje porobic a z Golfem to juz inna bajka to zalezy na ile mi portfel pozwoli ale i tak jak na serie pieknie smiga Zapewne lekko go ozdobie ale napewno nie tak jak wczesniejszy wlasciciel mojego Pyzia haha Naped 4x4 robi swoje ^^

Czerwinho_89

24.03.2011 17:13

Ladne autka!Pozdrawiam i zycze szerokosci oraz udanej kontynuacji projektu

Adek

20.03.2011 12:39

No w planach mam jeszcze glebę, lotkę carbonową, inne zegary i nawiewy i mody z klekotem co jest najważniejsze! :P

Asior

20.03.2011 11:21

Mnie do magazynu jakiegoś ? nie rób jaj, jakby to była mocna benzyna to pewnie by się ktoś zainteresował, ale gdzie tam dieslem ;)

Idź do strony:
1234567891011121314151617181920
2122232425262728293031323334353637383940
414243