GolasUżytkownik/Klubowicz

Skąd: Inowrocław
Status konta: Nieopłacone
GG:
Rejestracja: 06.11.2007 15:59
Ostatnio online: 09.04.2017 08:21

Posiadane auto

Marka: Peugeot
Model: 306 XR S16
Kolor: Zielony
Rok produkcji: 1994
Pojemność: 2000 cm³
Moc: 149 KM
Moment: 180 NM

Wprowadzone modyfikacje

Nadwozie: Bez zbędnego przepychu:] Wygładzone co trzeba: - zderzak przód + rurki z nierdzewki - zderzak tył - klapa + lotka Dach na czarno , progi XSI , ciemne halogeny
Silnik: Po SWAP'ie :Było WTRYSK TU5JP 90CV(1.6) jest 2.0i S16 XU10J4 - 149KM/179,9Nm Plany: ogromne^^
Układ wydech.: Cały układ SWAP'owany od S16 Plany: cały ukl. z nierdzewki + jakies "RUMBLE" na koncu ;]
Zawieszenie: Wymiana jak i regeneracja belki wykonana.... Belka z Combi HDI,poprzednia szrot... Tarcze przod: tarcze + klocki TRW Tarcze tył: Tarcze TRW+klocki REMSA Zawias przód/tył : GT Cupline +H&R (kpl. od DT) / "ząbek" w dół, żółte KONI(chyba;p)
Opis zewnętrzny: Kolka OZ CANOVA BLACK 16" Setup zimowy OURAGAN'y 15" Detal "francuski"- klapka wlewu paliwa
Wnętrze: Ogolnie standard poza włozona półskóra z boczkami "LIŚĆ" z PH II jak i 3-ramienna kierwnica, założona elektryka szyby,central,lusterka
Audio: Pioneer DEH 6900IB Głosniki przóód Pioneer 165mm NAVI: Lark 50.4 (bedzie zabudowa)
Plany: Silnik: Podwyższenie osiągów, marzy się T ale czas pokaże Zawieszenie: Nie wiem kiedy ale przydałby sie "gwint" NA sezon 13/14 planowane 17" CHALLENGLER'y Audio: Zabudowa bagaznika Głosniki przod: MDS'y +syczki + zwrotnica Wzm przód: Audiosystem ADS1002 Sub tył : Lanzar HRWDC12 Wzm tył: w poszukiwaniu LCD 7" LUB 10" i odtwarzacz DVD
Inne: Pasja... Pasja... i jeszcze raz Pasja... To co robie robie dla siebie... a Klub... wspaniali ludzie wspaniale zycie... Auto Sprzedane w Klubie pozostaje są zakusy na GTI-6 :]
Felgi: 16 cali
Opony przód: 205 mm / 45
Opony tył: 205 mm / 45

Galeria zdjęć

Komentarze


Piotrek Wielos

15.01.2008 20:59

nie ma tragedi mysle ze lepiej robic niz sprzedawać ale decyzja nalezy do Ciebie pozdrawiam i wiem co to zanczy bo tez to przerabialem z poprzednim autkiem

Golas

15.01.2008 09:21

Blotnik zdjety zobaczymy co to bedzie...jakj myslicie chyba niejest tak zle?? pozdros

Golas

14.01.2008 00:23

No to pomalu dojade na te drogi oczywiscie ze bedzie facelifting;d soczewki moze jakas dokladka do zderzaka tzn spojler przedni ale niewiem jak to bedzie wygladac;/.. .sie zastanowie....

Dzisiaj wyjelem tylko sprzet audio ktory sprzedaje.... (ale kupuje nowy juz niedlugo)
jutro jak dorwe TOR-X'a to zdejme blotnik pozdors

skorpion16p

14.01.2008 00:05

Witam Fajny pug teraz mozesz go troche przerobic nowe klosze soczewki albo od modelu powyzej 99 i bedzie naprawde ladnie wygladal pozdrawiam i szybkiego powrotu na drogi

Golas

12.01.2008 23:59

To juz go rozebralem;d Zdsjecia jutro;d
Podluznica ->slimak, belka-> ukos...za cioekwei to niewyglada...;/
ale dam rade;d

mario

12.01.2008 16:21

Uuu.. ale było bum, szkoda Puga! oprócz widocznych uszkodzeń blacharskich stało się coś poważnego?
Jak w ogóle Tata? Nic mu się nie stało?

PopaY

12.01.2008 15:35

Mariusz ostatnie zdanie Ci się udało ;D

Mariusz

12.01.2008 14:52

No to ładnie tato pojechał, po całości. Kasy niestety pójdzie trochę, nie zastanawiaj się tylko wkładaj przód od ph2, w końcu i tak wszystko do wymiany, chyba że masz zamiar bawić się w szpachle .
PS: o naklejkę się nie martw, zrobisz auto zgłoś się i coś się wymyśli. PZDR
DLA NIEDOWIARKÓW: naklejka klubowa nakleja się i jak widać mocno się trzyma:P

ROMEO

12.01.2008 12:34

kurcze szkoda go;( już wiem czemu swego nikomu nie daje;D ale powodzenia w naprawie ja niedawno też swego klepałem;( powodzenia!! czekam już na efekty pracy!!

Golas

12.01.2008 12:22

Sie zropbi auto to i naklejka bedzie musiala zawitac:p pozdros;p ale jeszcze dluuuuuugooo czasu zanim do niego wsiade i pojade na spota....
chyba bede musial tacie pozyczyc hajs i niekupywac sprzetu buu:(

Idź do strony:
1234567891011121314151617181920
2122232425262728293031323334353637383940
414243